Sunday, March 27, 2011

Hanya satu pintaku



Ku biar kalam berbicara..Menghurai maksudnya di jiwa.. Agar mudah ku mengerti ..Segala yang terjadi ..Sudah suratan Ilahi..

Ku biarkan pena menulis.. Meluahkan hasrat di hati ..Moga terubat segala Keresahan di jiwa ..Tak pernah ku ingini

Aku telah pun sedaya..Tak melukai hatimu ..Mungkin sudah suratan hidupku .. Kasih yang lama terjalin ..Berderai bagaikan kaca ..

Teman, maafkanlah diriku..

Ya Allah..Tunjukkan ku jalan..Untuk menempuhi dugaan ini ..wahai teman..sesungguhnya aku sedang berduka..maafkan aku kerana tidak sempurna dimatamu..

Teman, maafkan jika ku melukaimu..

Moga ikatan ukhwah yang dibina ini ke akhirnya..

Aku tidak kan berdaya ..Menahan hibanya rasa ..Kau pergi meninggalkan diriku ..Redhalah apa terjadi ..Usahlah kau kesali ..Mungkin ada rahmat yang tersembunyi..sayang ini hanya kerana Allah..

_________________________________________________________________________________________________

1 comment:

  1. Ikatan persaudaraan itu takkan pernah putus kerana kita tetap bersaudara atas satu agama, kita tetap saudara seakidah.

    Tapi aku memilih aku melepaskan di kau pergi setelah kau melukai jiwa ini hanya kerana sedikit khilaf.

    p/s : terkesan dgn lagu ini (= pengalaman hidup yg sentiasa penuh dengan suka dan duka :D

    ReplyDelete