Wednesday, April 20, 2011

Tsunami Hati


Sudah masanya daku berundur diri…

Dengarkan…
Isi hati penuh kejujuran..sepenuh keikhlasan..Ku damba hanya pengertian...

Jangan kau dengar fitnah dunia..Kerana ianya dusta semata-mata…
Sebenarnya aku merasa..Sinar cahaya yang gemilangKetika kau beriku harapan..
Dan sering aku harapkanCinta berlandas keimananDan kasih suci yang diberkati..

Ku cuba sedayaAgar dirahmati perhubungan yang telah terbina..Kerna pasti aku
Yang akan merasa pedihnya kehilangan insan sepertimu…

Tuhan berikanlah..Ketabahan pada hatiku…



Ya Allah...jika aku bukan pemilik tulang rusuknya, janganlah biarkan aku merindukan kehadirannya..janganlah biarkan aku melabuhkan hati aku dihatinya...kikislah pesonanya dari pelupuk mata aku dan jauhkanlah dia dari relung hatiku...gantilah damba kerinduan dan cinta yang bersemayam didada ini dengan kasih daripadaMu yang tulus murni...Dan tolonglah aku agar dapat mengasihaninya sebagai SAHABAT...
__________________________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment